Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Ms. W - 6 augusti 2011 20:34

...tog jag det här fotot av min ena hibiskus inköpt på Plantagen.


 

Av Ms. W - 6 augusti 2011 19:50

...är omkring halvklart oc +20 grader.  En riktigt fin sensommarkväll tycker jag allt att det är.


Jag hade hoppats kunna ta ett dopp i sjön vid stugan igår men det blev tyvärr svarare och det började dessutom regna.  Hoppas att det kan bli något i helgen.


Det regnade i alla fall sent igår eftermiddag och kväll och jag såg i regnmätaren idag att det hade kommit 9 mm.  Det har ju varit riktigt torrt så jag förstås att det behövdes.

Av Ms. W - 6 augusti 2011 19:33

Idag har det blivit en tur till pelargonmuseet.  Jag jar tagot massor av foton men det kan bli så att jag inte får möjlighet att publicera något förrän om några dagar då jag antingen kan laddar ner från en minneskort eller ladda ner allt till datorn och kunna kopiera den vägen. Jag kan garantera att det blir mycket färg och form.


Vet inte exakt vad dessa heter, men två är ju pelargoner, den sista en stjärnpelargon.  Sedan är det ju en sort av klematis också.


 

 

 

Av Ms. W - 6 augusti 2011 12:14

Tänkte skriva en kommtar i en blogg men plötsligt svarar inte Bloggplatsen oc jag kommer in på en annan sida.  Får upp ett meddelande om at kontakta Bloggplatsen och om det är problem att logga in etc.:  Detta var ju inte problemet den här gången i alla fall.  Jag kan ju inte alla bloggadresser utanför och definitivt inte när jag besöker en blogg för allra första gången!  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Skapa flashcards