Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Ms. W - 13 augusti 2011 19:58

...att bli VÄRLDENS LYCKLIGASTE MÄNNISKA OAVSETT HUR DET SER UT I VÄRLDEN.


Varken mer eller mindre!!!  Ingen eller inget ska få hindra mig att till slut nå mitt mål. Vill "dras till positiva människor som en magnet".

Av Ms. W - 13 augusti 2011 19:28

...är viktigt för oss alla.  Om man har befunnit sig i en djup kris är det extra viktigt. Det är viktigt att både läsa och höra sådant som är positivt och att skriva i sådana banor.  Jag vill själv inte belasta någon med ÄNNU mer "brutalitet" och negativism, utan försöka "lyfta fram det positiva" istället.


Man ska inte heller tro på allt man läser och hör! En del som skrivs i tidningar och sägs i teve och på radio är säkert sant men tidningar vill förstås också sälja.  Jag har själv märkt när jag ser en "häftig" löpsedel att det inte riktigt är som det sedan står i tidningen.  Det är minsann inte alltid så lätt att "sålla" men jag är i grunden mycket positiv och jag vill mer än görna göra den här bloggen till "en upplyftande glädjeblogg".  Folk som "hittar hit" ska bli glada och må bra av att läsa mina inlägg.

Visst gillarj jag att skriva rysare ibland men de är ju helt påhittade och har ingenting med verkligheten att göra.



Av Ms. W - 13 augusti 2011 18:58

Tog de här bilderna för en stund sedan med min systemkamera, Nikon D40X.


Har en känsla av den här prydnadsbusken också har ett annat, mer "officiellt" namn som har med hortensia att göra.



 

     



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Skapa flashcards