Alla inlägg under augusti 2011

Av Ms. W - 4 augusti 2011 15:02

...och så är alla (fina) inställningar gjort borta och förstörda! SÅ lätt ska det väl ändå inte vara!!

Av Ms. W - 4 augusti 2011 13:45

Tog de här fotona med min systemkamera, Nikon D40X, den 22 juli i år. De växer i mina föräldrars trädgård.


   

Av Ms. W - 4 augusti 2011 13:18

Då jag har "ett stort antal bloggar" hade det kanske varit "lite smart" att skriva i någon av dem.  Men jag känner för "något helt nytt" nu. "Nya friska tag".


I en annan "huvudblogg" som jag har haft ett tag har jag försökt få bort sökvägar till vissa inlägg men det verkar vara snudd på omöjligt. Men... tills vidare i alla fall väljer jag att skriva här istället.  Den här bloggen ska vara lite som den, men kanske ändå annorlunda. Det återstår ju att se. Jag tänker inte alls ta bort den andra bloggen och hoppas också kunna skriva mer i den framöver, men nu är det i första hand denna som gäller.

Hoppas att ni vill följa med mig här också.

Har fått ett meddelande från bloggplatsen: "Enligt teknikerna ska det göras någon form av omindexering vilket tar lång tid och kommer därför göras nattetid. Så imorgon ska det vara löst säger dom."

Men det är ju mysko att ett inlägg som jag tog bort häromdagen inte går att söka på, däremot inlägg (även ett som nu bara finns i Word) och som togs bort förra året och något som togs bort ännu tidigare går att söka på!!!  Det är ju delar av inlägget som syns men det är ändå irriterande.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Skapa flashcards