Alla inlägg den 15 september 2011

Av Ms. W - 15 september 2011 21:54

Jag har ju skrivit lite här.  Men så fastnar muspekaren på skärmen och just inget fungerar.  Jag skickar ett sms till en kusins måg.  Får lite tips, bl.a att dra ur mussladden.  Jag stänger också av strömmen men så får jag upp lite kryptiska meddelanden på engelska, bl.a något om "recovery" och att jag ska fylla i ett lösenord. Men så plötsligt funkar muspekaren igen och hoppas verkligen att det kommer att fortsätta så då jag har massor att skriva!!!


Webradion funkar inte riktigt heller.  Kunde dock lyssna på kvällens "Väder" men när jag skulle testa på "Karlavagnen" står det, precis som för vädret först att ljudet tyvärr inte var tillgängligt.  Men så blir det så där ljudlöst igen. Något ljudfel annars verkar det ju inte alls vara.

Av Ms. W - 15 september 2011 20:12

...att bären på bilder i mitt förra inlägg är rönnbär men det är det faktiskt inte.  Kan tänka mig att det möjligen är oxbär.  De är onekligen mycket lika rönnbär och kan möjligen vara besläktat med dem men är alltså INTE rönnbär.

Av Ms. W - 15 september 2011 17:51

...ett "gäng" aktuella bilder tagna av mig.  Molnbilderna togs igår från min balkong.  Alla är tagna med min lilla Panasonic DMC-TZ7.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Ms. W - 15 september 2011 17:45

...när jag för en liten stund sedan fick upp ett meddelande att bläckpatronerna var felplacerade.  Men hur kan de vara det när jag skrev ut tidigare idag och överhuvudtaget inte har rört bläckpatronerna på ett bra tag?

Sedan står det att servern till mailen (live mail) inte svarar och får en fråga om jag vill vänta i ytterligare 60 sekunder.  Men jag skickar sedan ett testmail till mig själv och det funkar alldeles utmärkt.

Jo, nog kan tekniken spela en spratt ibland.

Av Ms. W - 15 september 2011 10:10

...att jag nu har kunnat betala via Internetbanken.  Men det är möjligt att jag gjorde något fel när det inte funkade för mig.  Det är lätt att bli lite ivrig.  Har också lärt mig att betalningen registreras nästa bankdag om man inte fyller i något datum.  Så det ska väl bli imorgon i så fall.  Då blir det ju lite färre siffror att fylla i. SKÖNT!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards