Alla inlägg under januari 2012

Av Ms. W - 21 januari 2012 16:28

...bevisar bristande kultur och bildning.  Detta har pappa hört eller läst någonstans och nog stämmer det.  Jag försöker verkligen att undvika olika "kraftuttryck".  Om jag t.ex slår i en tå i något kan det ju komma något ibland men annars försöker jag ha ett vårdat språk både i tal och skrift.


Oavsett bloggens inriktning vill jag undvika att skriva om alltför negativa saker.  Den som "skriver för mycket negativt" kan nog på det sättet "avslöja sig"!

Har en tro som jag har känt mig tryggare i en tid nu. Mycket känns så mycket mer positivt och jag "dras alltmer mot det positiva" och hoppas få med mig en del positiva "anhängare" också.

Jag kan skriva om "ond, bråd död" i berättelser men helst inte i verkliga livet.  Vill gärna sprida värme, ljus och livsglädje.

Av Ms. W - 20 januari 2012 11:04

...av tidningen Skriva har nu kommit.  Det är tydligen en helårsprenumeration på 6 nummer och kostar 269 kronor.

Det ska bli riktigt intressant att läsa den och förhoppningsvis "snappa upp" ett och annat tips för mitt fortsatta skrivande.

Av Ms. W - 16 januari 2012 12:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ms. W - 13 januari 2012 13:00

...är riktigt snabbt det.  Så fort lär ju en del störtloppsåkare åka i.  Mer än vi får åka med bil!!  Helt otroligt är det ju - ryser bara vid tanken.  Nog är det väldigt modigt också.

Av Ms. W - 13 januari 2012 10:37

...är Din smärta i mitt hjärta.


Så sa en ung kille i Karlavagnen igår kväll.  Han vill bli fritidspedagog./

Låt oss fortsätta att tänka i positiva banor, tro på människan och livet trots allt, inte bara tänka/tro att det blir värre hela tiden!!!  Hellre mod än mord!!!

Av Ms. W - 13 januari 2012 09:48

Det är tänkt att jag ska åka till mina föräldrar i eftermiddag så jag passar här och nu på att önska en trevlig helg.

Av Ms. W - 12 januari 2012 21:55

...som jag publicerar måste vara positiva.  Självklart tycker jag inte att det är positivt med våld.  Menar att vi ska kunna se det som är positivt, inte bara allt negativt som sker.  Vi måste alla tro att saker och ting blir bättre till slut. Andra är inte välkomna att kommentera här!!!


Har skrivit ner några regler för den här bloggen och dessa måste respekteras.


Om någon skrivit något negativt trots att jag själv har skrivit med en mer positiv ton, säger det nog mer om den personen!!!

Av Ms. W - 12 januari 2012 14:08

...som jag skrev om här ska ha ordnat sig nu, men efter ett telefonsamtal!  Innan jag fick prata med någon sa en "automatröst" att man kunde göra ärenden på www.... men det funkade ju inte...  Förstår inte hur man kan göra beställningen där på något annat sätt faktiskt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards