Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Ms. W - 8 februari 2012 16:55

Jag skulle logga in på en av mina hotmail-adresser.  Jag skriver det lösenord som jag har angivit och som finns i ett Word-dokument. Försöker flera gånger och det är fel.  Då ber jag om att återställa lösenordet.  Jag väljer samma som förut, det har både en versal, gemena bokstäver och en siffra.  Får även göra det två gånger. Jag skriver in lösenordet men det blir fel hela tiden tills jag får meddelandet: "Du har försökt logga in för många gånger med en felaktig e-postadress eller ett felaktigt lösenord."


Man kan ju bli galen för mindre...

Sedan står det: "Länken du fick i e-postmeddelandet har upphört att gälla eller så har du redan använt den. Klicka på knappen nedan om du vill återställa ditt lösenord"

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards