Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Ms. W - 1 mars 2012 10:53

Programmet "Karlavagnen" som går i P4 har i många år varit ett favoritprogram.  Jag tycker att det har varit flera riktigt intressanta ämnen och "Alltinget" på onsdagar då en experpanel inom olika områden svarar på alla möjliga frågor har känts extra lockande.  Hoppas verkligen att det kan komma igen någon gång.

Nu kommer programmet att ändras från och med måndag i nästa vecka.  Det blir helt nya programledare och även en panel tydligen.  Det ska tydligen handla om aktualiteter måndagar, onsdagar och fredagar, om sport på tisdagar och relationer på torsdagar.


Ska väl kanske inte redan nu "kasta in handduken" men personligen tycker jag ju inte att man ska ändra på ett vinnande koncept.  I detta läge tycker jag att förändringen låter lite trist och ensidig och kanske inget för mig, men vi får väl se... Tycker visst att man kan prata om sport då och då men inte varje tisdag.

Tror inte riktigt på fasta ämnen så här och i "Alltinget" blev det så allsidigt då frågor om precis allt möjligt dök upp.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards