Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Ms. W - 7 mars 2012 11:53

...låter inte mycket, ja ingenting egentligen.  Blev förvånad när jag för en liten stund sedan fick ett brev om att ett konto med bunden placering är avslutat.  Trodde att jag skulle få ett meddelande/brev om att förlänga igen, men ser att hela summan med ränta minus skatt har förts över till ett annat konto.  Det har blivit så att jag har konton i två banker och sex har det blivit (konton alltså).  Då är inte mitt pensionssparande inräknat.


Någon gång lär jag väl få runt 500 000 kronor, ev. mer för lägenheten, men jag måste ju förstås bo någonstans. Men på sätt är jag väl snart miljonär! Ingen vill ju ha dålig ekonomi precis!

Vet egentligen inte riktigt varför jag har konton i två banker, men det började nog i och med att jag sålde min förra lägenhet, dessutom fick något (via jobbet tror jag) på 140 000.  Fick väl något bra erbjudande från bank(er) sedan.

Av Ms. W - 7 mars 2012 10:17

...har nu Nya Karlavagnen som jag skrev om här sänts, i måndags och igår.  Jag lyssnade till kl. 23 i förrgår (men lyssnade på början via Internet) och till midnatt (tills det slutade) igår.  I förrgår var ämnet "Jag gjorde det!" och det var allt från att en familj med tre barn (då 6, 11 och 17) som bodde någonstans i Thailand i 10 månader till att en tjej gick ner 25 kilo på 10 månader med hjälp av LCHF.  Igår kväll handlade det om ungdomsidrott.  I kväll ska det, enl. hemsidan, handla om något Aktuellt, imorgon om familjehemligheter och om Melodifestivalen på fredag.


Det kan vara mycket bättre än jag trott faktiskt, så än ska jag väl inte "kasta in handduken" utan vill vänta och avvakta.

Jag har ju lagt in en ny omröstning om Melodifestivalen.  Har tänkt ha den månaden ut i första hand men om det inte är något större intresse för den heller tar jag bort den 1 april och det är inget aprilskämt...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards