Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Ms. W - 31 mars 2012 14:10

Vill helst inte skriva om sådant som irriterar mig, om det inte rör sig om något tekniskt vill säga...  Har anmält på Postkodlotteriets hemsida att jag inte vill ha hem reklam från dem + att jag inte är med i lotteriet (har dock varit och vann 1000 kronor) men har trots detta fått hem post från dem ett par gånger.


Jag vet inte vad det beror på men jag kan inte komma in på Sussis (allt-om-inget) blogg. Får bara upp en tom, vit sida. 


Senare... Vill skapa ett nytt personligt konto på gmail då jag har så många mail på andra konton.  Har nog försökt "minst tio gånger" men det funkar inte.  Ibland är bokstäverna jag ska skriva ner likadana mycket lätta att se och  helt omöjliga att tyda fel.  Men så får jag ett meddelande: Hm, dagen verkar inte stämma. Ange ett tvåsiffrigt nummer som motsvarar en dag i månaden.  Hur sjutton kan det bli på annat sätt än att sätta en nolla framför det ensiffriga...?  Man kan då lätt få spader!!!


Håller på och "städar" i min "huvudmail"./ Jag har tidigare bett Bloggplatsen om hjälp att få bort möjligheten at kunna söka på mitt namn i en blogg, inlägg som jag tog bort för längesen, kanske 2010. Jag fick ett svar bland flera, bl.a.; "Enligt teknikerna ska det göras någon form av omindexering
vilket tar lång tid och kommer därför göras nattetid. Så imorgon ska det vara löst säger dom.

--
Med vänliga
hälsningar
Support
Bloggplatsen"


Jag fick detta den 4 augusti förra året... Det är INTE LÖST ÄN!!!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards