Alla inlägg den 27 april 2012

Av Ms. W - 27 april 2012 13:59

Nog har jag väl rätt att tycka att det är respektlöst att inte svara på mail så att jag kan komma in på ett par bloggar. Av någon anledning har "de" bytt adress så jag kommer inte in att skriva överhuvudtaget som det är just nu.  Det är alltså INTE någon blogg här på Bloggplatsen som det här handlar om.   Tänk om det hade varit något för jobbet eller för någon annan mer allmänt!/

Jag brukar inte skriva i dessa bloggar varje dag, kanske inte heller varje dag eller ens månad, men jag vill själv bestämma när jag skriver i dem.  Har inte alls tid att "skriva och tjata"!!!


Visst har jag bett om hjälp med något på Bloggplatsen också och fått mer eller mindre ett löfte om att det skulle vara löst senast någon gång i september förra året, men det är ännu inte löst...  Jag tog bort möjligheten att söka i bloggen, men nu har jag tills vidare valt att lösenordskydda hela bloggen istället!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Skapa flashcards