Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Ms. W - 3 maj 2012 10:25

Har skrivit om detta tidigare, men än har det inte lösts så att jag kan komma in och skriva i ett par bloggar. Får inte svar på mina mail och det tycker jag ju är oerhört dålig stil, så respektlöst och nonchalant.  Vad vet "de" vad jag eventuellt har för planer???


Inte får jag någon lösning på ett specifikt problem här på Bloggplatsen heller. Det är ju så märkligt att delar av ett inlägg syns och går att söka på "känslig" information trots att de är borttagna. Ett inlägg är från maj 2009 och det andra från oktober samma år.  Vet inte exakt när jag tog bort dem, men kanske 2010 åtminstone och det finns förstås en anledning till att man tar bort inlägg.

Hoppas i alla fall kunna beställa någon bok hos Solentro snart, håller på och skriver "så pennan glöder" aamt redigerar en del!  Skulle faktiskt vilja skapa något i bokväg av de två "låsta" bloggarna också, i alla fall en av dem. MEN DÅ MÅSTE JAG JU FÅ KOMMA IN DÄR.  Går väl kanske inte att "jämställas" med att tappa nyckeln till min bostad men ändå...  Jag tycker ju bara att jag har rätt att bestämma över sånt som är MITT!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards