Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Ms. W - 11 maj 2012 20:31

Mina föräldrar har varit och hälsat på några timmar idag (kom något efter kl. 11 och åkte hem runt 17.05) Jag har också "mannekängat" (ett riktigt svårstavat ord!)). Jag har räknat mina långbyxor två gånger och fått siffran 19 båda gångerna.  Runt jul eller så kunde jag nog på sin höjd ha två eller tre stycken, nu är det tvärtom så att det är två eller tre som jag inte kommer i!


Några byxor sitter bra, men de skulle sitta ännu bättre om jag lyckas gå ner 1 kilo till. Utav de byxor jag inte kommer i kan det behövas minst 1 kilo, troligen minst 2 för ett.  Jag hade ett tag ett delmål att komma i ett par ljusblå byxor (någon sorts jeans tror jag vä= och idag gick det verkligen vägen.

Men... så ser jag ett par riktigt snygga mycket mörkt blå (tror inte att de är svarta, men helt lätt att se är det då inte alls...) som jag aldrig har använt...  Sa flera gånger att det nog har blivit ett missfförstånd, men mamma kan ju ha rätt i att de har råkat komma åt sidan.

Jag har ju funderat lite över lite finare byxor till resan som jag tänker göra i slutet av juli, men tycker nog att det "problemet" har löst sig helt av sig självt nu...  Till gemensamma middagar kan jag också ha ett par vita bycor som jag nu kan ha igen! Det här var riktigt roligt och inspirerande.

Det är väl inte omöjligt att jag ändå köper någonting nytt i klädväg framöver - det är ju också bra att det går att handla med kort ifall man inte har så mycket kontanter!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards