Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Ms. W - 13 maj 2012 15:33

Jag kommenterar ju gärna fina inlägg i en väns blogg.  Men sedan nyligen får jag ett mail med länkar och något med subscribe varje gång jag gör det.  Förstår inte alls vad det här handlar om.


Det står också: "To activate, click confirm below. If you believe this is an error, ignore this message and we'll never bother you again."  Men jag har ju inte bekräftat något men mailen fortsätter att komma, till vilken nytta i så fall..?

Köpte en arbetsbelysning LED hos Clas Ohlson igår.  Har en sådan sedan tidigare, ev. fått av pappa, kanske i julklapp någon gång. Nu kan jag tyvärr inte hitta laddaren (känns detta igen månntro...?).  Problem JUST NU är att jag ännu inte lyckas få ut detta ur förpackningen...  Hur som helst så kan pappa få den jag har sedan tidigare och så länge laddaren är på vift kan han få låna min nya laddare!


---Lyckades till slut få ut detta ur förpackningen och satt arbetsbelysningen på laddning.  Det finns också något som jag tycker ser ut som en rymdraket i miniatyr och som jag inte riktigt vet vad det är för något.  Men det löser sig nog med tiden..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards