Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Ms. W - 4 juni 2012 11:07

...här att jag hade problem med att föra över pengar från ett konto i Nordea till ett konto i Swedbank.  Testade med att föra över 500 kronor för ett par dagar sedan (vill ju inte ta för mycket ifall det blir galet!).  Men nu har det funkat alldeles utmärkt.  Jag såg att en tjej som säljer smycken (numera tillsammans med sin syster och (som jag har skrivit lite om förut) har lagt in kontonumret på sidan också. 


Nog för att jag vet att kontonumret delas in i ett clearing och själva kontonumret, men mitt ser lite konstigt ut med bl.a ett kommatecken.  Men jag skrev in siffrorna som tjejen gjort och skippade kommatecknet och då gifk det vägen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards