Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Ms. W - 25 augusti 2012 11:35

...råkade jag radera alla bilder (mer än 700!) på min digitala systemkamera igår eftermiddag. Ingen var från min resa på Gotland men så mycket annat.  Letar lite på nätet för att se om det möjligen går att återställa dem, i alla fall flertalet, men har inte kommit på något än.  Innan detta hände hade jag bl.a (tidigare) fått en riktigt fin bild på plommonkart i mina föräldrars trädgård (trädet står vid en husvägg).  Det är ett så fint lyster, sken, och förstår att det KAN bli svårt att få till något liknande igen.  Förstår att det var blixten som skapade detta.


INNAN missödet hade jag också fått till ett par jättefina bilder på en fjäril och i förrgår (tror jag) fotade jag en klematis med stora mörklila blommor.

Fjärilen KAN ju komma tillbaka och klematisen blommar nog ett tag till, men allt annat.  TROR inte att jag har NÅGOT i min dator, men har jag tur kan ju en del finnas där, men ytterst tveksam är det i alla fall.  Har på senare tid kopierat och framkallat från en LITEN KOMPAKTKAMERA.

Det är ju rent bedrövligt att det ska kunna vara så himla enkelt att komma åt fel knapp eller vad jag ska kalla det.  Det var väldigt ljust igår och jag "halkade" lite.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards