Alla inlägg den 4 september 2017

Av Ms. W - 4 september 2017 10:24

Omkring kl. 10 kom jag tillbaka efter att ha varit hos tandhygienist. Var dit 20/5 förra året förra gången. Skulle egentligen ha blivit kallad i våras, men de har kommit efter lite. 


De har haft semester till 31/7, men sedan har de tydligen kommit tillbaka i ett par omgångar. Jag hade ringt innan och ett tag såg det "igenbommat" ut. Jag chansade och gick dit i fredags eftermiddag. Fick då en tid idag kl. 8:50. Jag skulle då få träffa en annan tandhygienist, annars hade jag fått vänta i ytterligare 1 månad till slutet av september eller början av oktober!


Resultatet idag blev "mer än godkänt", också med tanke på att det gått "nästan" 1 1/2 år. Fick lite tips.

Idag testades ultraljudet igen (tar ju bort bättre och tandhygienisten skonar händerna mer) och det gick jättebra. Var rädd att besvär jag haft med halsen en tid inte skulle göra att jag klarade det, men det gjorde jag, tack och lov. Känns så rent och fint nu. Blir kallad om 1 år igen.


Fick betala 1010 kronor.


I ett sammanhang fick jag också veta att hon har en liten dotter på 6 månader.



Där jag bor är det antingen mulet eller regn och +11 grader. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards