Alla inlägg den 15 september 2017

Av Ms. W - 15 september 2017 22:19

Var till Ica igår. Skulle hämta tre böcker som jag beställt hos Adlibris. Gjorde också ett mindre inköp.  Kollade innan jag gick att jag inte glömt nåt.  Den rara kassörskan bekräftade det också!  

 

När jag kom hem, kunde jag inte hitta en läkerolask Salvi. Var som "uppslukad av jorden". Men lite senare när jag skulle ta ut en halv liter glass ur frysen, såg jag asken på ett av paketen...  Brukar normalt inte lägga in nåt dylikt så tokigt, men asken hade helt enkelt fastnat lite... Asken hade ju blivit något kall, men nån större katastrof var det knappast frågan om, men jag blev allt lite överraskad...  

Av Ms. W - 15 september 2017 20:46

Älskar hästkastanjer, men tänkte byta till en bild som passar in på den här årstiden. Men det ville sig inte alls. Min bakgrundsbild försvann och det typsnitt och storlek jag i några dagar ansträngt mig för att få till så snyggt... Helt förgäves och jag har lagt ner arbete på ingenting alls. 

Knappast nån idé att kontakta kundtjänst då jag inte får nåt svar numera!!!

 

Omöjligt att byta profilbild och går inte heller att ändra nåt annat när det gäller bloggens utseende!

Kan stå Ingen fil vald trots att jag valt... Går inte heller att välja en bakgrundsbild och får också ett meddelande om fel färgkod...

 

Kan också stå att Ändringarna har sparats trots att ingenting alls förändrats...

 

Skumt är bara förnamnet...

 

 

---  Efter mycket om och men lyckades det bli nåt. Men jag kan lova att jag gjort på samma sätt som tidigafe när det inte funkade. Mysko...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Skapa flashcards