Alla inlägg den 23 september 2017

Av Ms. W - 23 september 2017 10:52

"Om du har några funderingar eller behöver ha hjälp med din blogg så kan du kontakta oss på support@bloggplatsen.se

Problem med att logga in?

Gäller ditt ärende inloggningsproblem så vill vi du väljer fliken "byt lösenord" på inloggningssidan och provar att få ett nytt lösenord skickat till dig innan du kontaktar vår support. Tänk på att det kan dröja en stund innan du får lösenordsmailet. Kolla även så att det inte hamnat i din skräppostmapp."


Men det var flera år sedan jag fick något svar och förstår att det är flera som har upplevt detta.

 

Tekniska problem, oftast tillfälliga, har inte bara jag varit med om.

Igår kväll nån gånt t.ex skulle jag skicka en kommentar och det gick inte att få iväg den. Fick fylla i säkerhetskoden minst 5-6 gånger och olika koder varje gång dessutom innan jag till slut äntligen fick iväg den.  Har hänt nån gång förut, men inte så ofta. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards