Alla inlägg den 24 september 2017

Av Ms. W - 24 september 2017 17:59

Det dröjer visserligen drygt 1 månad innan vi får normaltid (eller vintertid som en del säger). Men redan nu har jag lagt in en omröstning om detta.

Av Ms. W - 24 september 2017 11:34

...försöker jag i största möjliga mån att undvika. (om det inte handlar om något tekniskt). Skriver berättelser och mest deckare/kriminalhistorier.  Läser man berättelser av det slaget förväntar sig ju knappast att få sitta och gapskratta precis...


När jag var i Israel 3-10 april 1990 stod vår reseledare en gång och läste ur Bergspredikan.  Han sa då bl.a att det flöt blod även på Jesu tid... Jo, så var det säkert, men skillnaden idag är att media genast skriver om nåt, så det blir lite som att det som händer imorgon, kanske nästa vecka eller senare ändå, fick vi veta igår...  Ja, lite så känns det allt många gånger numera...

 

Då det har hänt så mycket de senaste åren, har jag inte hunnit skriva så mycket i den.  Men jag har en tidning i datorn med enbart positiva nyheter. Skriver jag ut blir det på vanligt skrivpapper. Hoppas komma igång mer med tidningen framöver.  Vissa bitar kanske jag kan publicera här så småningom.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Skapa flashcards