Alla inlägg under september 2017

Av Ms. W - 14 september 2017 09:34

...som vi har när vi sover handlar ju om vårt undermedvetna.  Den här månaden ligger jag just nu på minus 3. Det innebär att jag kommer ihåg från elva drömmar och det är den fjortonde dagen nu i september.

En morgon kom jag ihåg lite från tre drömmar, nära fyra, men tappade en. Och en morgon mindes jag två. Oftast är det en dröm, och vissa blir som "en mindre följetong"...  Men jag kommer inte alltid ihåg vad jag drömt.

 

Träffade en kvinnlig gestaltterapeut för rätt många år se dan.  Hon rekommenderade mig att skriva ner mina drömmar.  Gjorde så i några år, men sedan blev det ett uppehåll.  Men sedan några år tillbaka skriver jag ner varje gång jag minns något.

Tolkar sällan mina drömmar, men det händer ibland att jag gör det också.  Har någon bok om detta också.

Av Ms. W - 12 september 2017 23:20

Läste nyss detta i en blogg:


Seriöst, vad fan har hänt med bloggen? Sen dom uppdaterade nytt så har jag inte kunnat ladda upp bilder mobilt utan att jag måste gå in på datorn för att göra det, Näe, detta får ni faktiskt fixa om på något sätt och med detta säger jag godnatt med er! :*<3


Av Ms. W - 12 september 2017 13:42

...Ja, så är det tänkt. Lissabon och Cascais och bl.a Europas västligaste punt på fastlandet.

Av Ms. W - 10 september 2017 19:31

Hoppas att någon/några vill rösta. Om DU väljer Annat, skriv gärna en kommentar.

Av Ms. W - 10 september 2017 10:56

...sällan antingen eller.  Oftast är det både och.

Av Ms. W - 9 september 2017 16:43

   


Då jag fyller år idag, kände jag för att köpa en blomma och det blev den här hortensian.  Tycker att färgen är så läcker.

Av Ms. W - 9 september 2017 08:30

Idag är det min födelsedag. Ingen jämn sådan, men det är alltid trevligt att bli ihågkommen.

Det kändes så konstigt när det blev andra namn den 9 september. Augusta har haft namnsdag på min födelsedag "så länge jag kan minnas"...

Men August och Augusta borde ha namnsdag i augusti annars, men så är ju faktiskt inte fallet alls...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards