Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Ms. W - 21 juni 2012 11:53

Igår kom det ett brev från reseföretaget om att de tyvärr inte fått ihop tillräckligt med resenärer på resan och måste ställa in resan.

Har också fått veta att det bara var 6 personer som bokat och det är ju alldeles för få...  De vill helst ha minst 30, ev. något färre ibland beroende på hur kalkylen ser ut.  Jag har nu också fått tillbaka de pengar jag satt in.

Självklart blev jag både besviken och förvånad då jag hade fokus inställt på just den här resan och börjat planera en del.  Jag betalade anmälningsavgiften + avbeställningsskydd i slutet av april och resterande summa i måndags eller tisdags.

De har resor till Svenska Hurtigrutten och Göta Kanal, båda på 2 dagar och båda i juli. Det är säkert jättefina resor det också, men som det känns just nu vill jag helst inte åka båt och/eller bo i hytt så där.  Kanske vid ett senare tillfälle men inte NU.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards