Alla inlägg under november 2016

Av Ms. W - 27 november 2016 18:04

Jag fick hem min nya dator, en iMac, i fredags förmiddag.  Den är på 27 tum och måste ju säga att det är min finaste (på flera sätt) dator hittills.  Den tycks ha allt och mer därtill.

Har också en ipad och på den har jag bl.a Facebook och en gmail-adress.



Av Ms. W - 13 november 2016 09:57

Det är Fars Dag idag. Min pappa finns ju i Himlen nu tillsammans med mamma. Köpte rosorna igår hos Blomsterriket. Kortet köpte jag tidigare, men tycker att det matchar. Tände ett ljus en stund. Är lite rädd för levande ljus, men vackert är det, men jag vill säga Grattis på Fars Dag. Saknar Dig jättemycket.

 

Du fick inte uppleva min senaste jämna födelsedag, men mamma fick det. 

 

 

     

Av Ms. W - 12 november 2016 17:15

...heter en bok (inbunden) jag precis har börjat läsa./


Joona Linna är tillbaka!



Kaninjägaren tar vid där den enorma succén Stalker slutade

Joona Linna har suttit två år på den slutna anstalten Kumla när han förs till ett hemligt möte. Polisen behöver hans hjälp för att stoppa den gåtfulle mördaren som går under namnet Kaninjägaren.
Den enda länken mellan offren är att de alla hör ett barn läsa upp en ramsa om kaniner innan mördaren kommer.
Ödets tärningskast placerar överraskande tevekocken Rex Müller mitt i händelsernas centrum. För första gången ska han ta hand om sin son Sammy. Men istället för tre lugna veckor blir det en fruktansvärd kamp på liv och död.
Joona Linna och Saga Bauer är tvungna att börja samarbeta i hemlighet för att stoppa Kaninjägaren innan det är försent.

Du vet aldrig vad ödet har i beredskap för dig, vad som kommer att hinna ifatt dig om du inte börjar springa nu.
Thrillermästaren Lars Kepler är tillbaka med en ny bladvändare om kriminalkommissarie Joona Linna.


"I sällskap med kriminalkommissarie Joona Linna är vilopauserna få. Ända fram till sista sidan är jag på helspänn /…/ Lars Kepler skriver med ett driv som stundtals är outhärdligt."
Hallandsposten/

 
(Läser klart omkring kl. 21:25 den 8 december).

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Skapa flashcards