Alla inlägg den 14 januari 2017

Av Ms. W - 14 januari 2017 17:15

...heter boken jag precis har börjat läsa.


Relansering av Karin Wahlbergs deckare i pocket




En gråkall novemberdag hittas en ung kvinna flytande i vassen vid en ödslig strand. Hon är mördad, men trots att hon varit död en tid verkar ingen ha saknat henne. Vem var den unga Malin egentligen? Och vem är mannen hon skriver om i sin hemliga dagbok?: "Detta år slutar bra. Jag har fått en vän. Kanske mer än en vän?"


När kriminalkommissarie Claes Claesson börjar nysta i historien visar det sig snart att trådarna leder till ett antal helt vanliga människor i den lilla sydsvenska staden. Men ändå är det något som inte stämmer. Att kommissarien själv är nybliven småbarnspappa och dessutom råkat ut för sitt livs första ryggskott gör inte tillvaron mindre komplicerad./



(Jag läste den för flera år sedan, men minns inte om den var häftad eller inbunden.  Kommer inte ihåg några "detaljer" så lite grand känns det som att jag läser den för första gången.  I alla fall nästan.)



Läser klart omkring kl. 19:10 den 28 januari.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards