Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Ms. W - 23 oktober 2011 21:23

...att det var något fel.  Men så ser jag att det står att bloggen har blivit bredare.  Jag tog bort headern i en blogg men det ser ändå jättekonstigt ut, allt kommer inte med, eller rättare sag, det kommer utanför på något sätt.


--- Kollade några andra bloggar här på Bloggplatsen men nu har det rättat till sig också på denna och hoppas att det kommer att fortsätta så... Kanske någon liten "barnsjukdom" så här i början...?


Men något riktigt trist som här hänt mig flera gånger här på Bloggplatsen är att alla mina inställningar med mina val av färger och typsnitt plötsligt försvinner utan att jag har gjort ett endaste dugg!!!  Något "spöke" på gång månntro...???!!!

Av Ms. W - 23 oktober 2011 16:24

...som jag skrev om här har jag nu hittat på Birthday.se och de är 27 båda två.  Det var nog till min mor som jag sa att tjejen som jag såg först nog var i 25-årsåldern.  Så min gissning var väl inte så tokig.


Båda mina föräldrars nya grannar (ett sambo-par) är lite yngre än jag men jag trodde ju tvärtom faktiskt och min pappa som jag precis har pratat med, trodde det också!!! 


En av dem har ett efternamn man skulle vilja ha lite tvärtemot eller så...  Skriver inte tydligare än så här, vet ju inte vem som läser och vill helst undvika missförstånd. hihi...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Skapa flashcards