Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Ms. W - 31 oktober 2012 18:32

Nyligen kom det en inbjudan om en liten fikastund med kaffe & kanelbulle hos grannar.  Det tycks vara tredje gången, men för två år sedan missförstod jag och förra året var jag inte hemma.  Men nu blev det "tredje gången gillt". Jag kom inte först men inte heller sist.

Det var riktigt trevligt måste jag ju säga. Jag tog också med mig en chokladask då det var första gången jag var inne där. De har fem barn, men idag fick jag träffa sönerna, det finns tre döttrar också, en bor i södra Norge.

Av Ms. W - 31 oktober 2012 12:19

...så det blir väl inte av på ett tag att kommentera så mycket hos bloggare som nästan aldrig kommenterar hos MIG.  Tycker inte att det som JAG skriver är oviktigare än någon annans.  Ska i eftermiddag (efter kl. 17) in på fika hos en granne på "Grannens dag". Sedan är det ju förstås alla vardagssyslor som inte sköter sig av sig självt hos mig heller.


För att inte tala om alla mina bokprojekt. NÅGON/NÅGRA kommer jag nog att ge bort i julklapp så småningom också.  Hoppas förstås kunna sälja något snart också. Vet i alla fall att JAG skulle ha köpt EN åtminstone om någon som JAG känner hade något dylikt att sälja och om det inte kostade mer än så här!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards