Direktlänk till inlägg 29 maj 2016

Mors Dag

Av Ms. W - 29 maj 2016 17:35

Min mamma gick ledsamt nog bort för snart 3 månader sedan.  Men den här dagen vill jag ändå uppmärksamma på olika sätt./  Köpte "för säkerhets skull" en bukett liljekonvaljer ute på stan i torsdags.  Men idag lyckades jag få till en egen handplockad bukett helt gratis! Rosorna köpte jag igår.




   

 
 
Kaela

Kaela

2 juni 2016 20:35

Fortsätt köpa liljekonvaljer till mors dag.
Man behöver ha kvar traditioner man haft länge.
Förstår att du känner förlusten av din mor svår - känner med dig....

http://kaela-bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

5 juni 2016 20:52

Tråkigt att höra att din mamma gått bort :(
Så vackert med liljekonvaljer :)

Sv: Ja verkligen, så oerhört trött på att höra den meningen ..
När ska folk förstå att det inte syns? sånt kan verkligen störa mig :/
Tack för det :)

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

13 juni 2016 08:39

Sv: Tack så mycket för responsen på mitt inlägg!
Ja verkligen, det är så viktigt att prata (och skriva) om detta tycker jag, få ut mer kunskap.

Så trist att höra det, jag förstår precis.
Måste jag se sjuk ut för att folk ska tro på att jag är sjuk??
Vaddå, väldigt konstig kommentar tycker jag, de flesta sjukdomarna "syns ju inte".
Jag har haft diskbråck i nacken-och vaddå, det "syns ju inte " heller ..så varför måste det synas vid psykisk ohälsa.

Kram :)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

15 juni 2016 13:00

Sv: Förstår dig, jobbigt att se sina föräldrar bli sjuka :/
Ja 50 är ju ingen ålder det heller ..
Tragiskt med sjukdomar.

Tack så mycket, kul att du gillar mina inlägg :)
Värmer att höra, brinner för sånt ;)

Hoppas du med får en fin dag!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

16 juni 2016 21:08

Sv: Vad snällt att du ville rösta på mig :) Tack!

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

19 juni 2016 15:56

Sv: Tack så mycket för fin feedback och kul att du gillar inlägget :)

Ja dem flesta sjukdomarna syns ju inte, man vet ju aldrig vad en annan människa går igenom eller har för sjukdom.

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

19 juni 2016 18:53

Sv: Tack för ditt fina inlägg i min gästbok :)

Brinner lite för sånt här också, att det tas upp mera och diskuteras mera. Så viktigt :)

Ja människor kan nog ibland vara lite "klumpiga" och även om personen inte menar illa-så borde tänka de tänka mer på hur den andre personen tar det, mer förståelse!

Tack för omtanken, jag får bra hjälp av vården. Har varit på massa undersökningar, men tyvärr behövs ju rätt undersökning också-och kan ju tyvärr ta ett tag innan man hittar rätt.

Går nu till neuromott så hoppas de kan ge mig svar.

Tack! :)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Anneli

Anneli

21 juni 2016 20:30

Hej, hoppas allt är bra med dig. Snart är det midsommar. Jag vet inte om min andra kommentar inte kom med, men jag beklagar sorgen. Det är fruktansvärt.
Var rädd om dig, o ha en trevlig midsommar. Kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Anneli

Anneli

23 juni 2016 22:14

Kikar in o önskar dig en god natt. Ha en bra morgondag, trevlig midsommar. Kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ms. W - Tisdag 16 april 23:39

...har jag nu börjat läsa. (Inbunden)/ Lovisa Ersjö har ljugit. Full av ånger lägger hon ner mobilen. Klockan närmar sig midnatt och huset är ödsligt och mörkt. Hon har precis sagt till Rosalies mamma att bästisen sover över. Men Rosalie är inte he...

Av Ms. W - Lördag 13 april 22:00

...har jag nu börjat lyssna på./en dödsdömde mördaren Melvin Mars räknar ner timmarna till sin avrättning för det våldsamma mordet på sina föräldrar tjugo år tidigare, när han plötsligt beviljas ett oväntat uppskov. En annan man har erkänt brottet.Am...

Av Ms. W - Fredag 22 mars 19:01

...har jag nu börjat lyssna på./Välj inläsare! Jakten på Amos Decker, som är den första delen i Baldaccis serie om Amos Decker, finns även inläst av Dan Kandell.AMOS DECKER är en före detta NHL-spelare som sadlat om till polis. Fotbollskarriären avsl...

Av Ms. W - Onsdag 6 mars 22:45

... har jag nu börjat läsa./ Äntligen! Kritikerrosade och Augustprisnominerade Karin Smirnoff tar över stafettpinnen i Millennium-serien. Bortom medias spotlight försiggår en rovdrift i Norrland, dagens vilda västern där rika storföretag inte sky...

Av Ms. W - Lördag 24 feb 21:31

...har jag nu börjat lyssna på./ Kommer agent Travis Devine bli fri från skuld?Travis Devine har blivit tvångsvärvad till en specialenhet inom Homeland Security. Gemensamt för säkerhetsagenterna inom den hemliga enheten är att de alla gjort sig sky...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards