Alla inlägg den 9 december 2012

Av Ms. W - 9 december 2012 13:49

...heter ju en låt som Lena Ph har tävlat med i Melodifestivalen en gång.  Men nu är det i MIG som det gör ont, närmare bestämt vid ryggslutet sedan jag halkade omkull i torsdags eftermiddag.  Visst har det blivit bättre, i torsdags var det HELT OMÖJLIGT ATT KOMMA NER PÅ GOLVET (OM JAG T.EX TAPPAT NÅGOT!!!)  Men nog känner jag fortfarande "något rörelsehindrad"...


Jag joggade två omgångar igår kväll 2 x 10 minuter + lyfte knäna upp och ner i drygt 1 minut sammanlagt.  Vet inte om det var bra eller dåligt pga. smärtan, men jag vill gärna tro att jag i alla fall inte förvärrat skadan.


Ute är det vackert men kallt, runt -15 tror jag.


Jättebra att det finns en del att göra inomhus, men jag VILAR också en del, främst liggande på en värmedyna.

Förhoppningsvis känns det mer normalt snart igen.  Har själv en del att stå i nu innan jul och nyår!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards