Alla inlägg den 28 december 2012

Av Ms. W - 28 december 2012 23:14

...har det för det mesta stått längst ner till höger på datorns skrivbord sedan cirka kl. 11.30 igår.


En kusins måg har varit här 3-4 gånger.  Jag fick också prata med en tjej på Telia. INGET såg ut att vara fel.  Kusinens måg tog hem den här datorn (som finns hos mina föräldrar) och kollade. han kom ut på nätet direkt - inget fel på vare sig nätverkskort eller modem.


Men så kommer jag ut på nätet omkring kl. 13.45 idag. Jag hinner få iväg ett meddelande på Facebook innan jag och mina föräldrar åker iväg och handlar.  När vi kommer tillbaka omkring kl. 15.45 får datorn inte någon kontakt med Internet igen. 


Jag sms:ar kusines måg och i det senadte sms:et från honom, skriver han bl.a att en man från Telia hade ringt,ville visst att jag skulle kolla något på modemet.


Jag har inte gjort något alls, men plötsligt funkar det igen.  Hoppas att det varar så...

Det känns som ett lotteri om jag skall kunna ta mig ut på nätet igen.  NÅGOT tycks ändå vara fel när det står Nätverk 2 nere till höger på datorns skrivbord.  Det verkar som att datorn IBLAND hittar ett nätverk men så plötsligt blir det någon störning så att ett nätverk inte kan identifieras.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Skapa flashcards