Alla inlägg den 24 april 2012

Av Ms. W - 24 april 2012 20:23

Det handlar just nu enbart om tankar och inget är bestämt, men man måste väl först fundera och tänka till lite innan man gör verklighet av det ena eller andra.


När det gäller resor finns det massor av önskemål, både inom Sverige och utomlands. Nog för att jag har en riktigt bra resvana men just nu lutar det faktiskt åt en resa till Skåne och Ven om ett par månader.  Det blir mest buss.  Det lär bli bl.a en "Wallander-promenad" i Ystad, vidare till Falsterbo och till Landskrona innan Ven.

Även om jag inte direkt kan påstå att min ekonomi är dålig, funderar jag på någon sorts extrajobb, ev. i form av en webshop.  Har fått lite inspiration via en tjej som gör egna smycken och hon har skapat en hemsida/webshop som ser riktigt proffsig ut. Det kostar visst inget heller att skapa ett konto där.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards