Alla inlägg den 30 april 2012

Av Ms. W - 30 april 2012 11:39

Det numret ringde till mig för en liten stund sedan.  Jag svarade inte då jag tycker att det ser konstigt ut. Jag söker på Internet men får ingen matchning alls.


Har fortfarande inte fått något svar på mina mail så att jag kan börja skriva i de två bloggar som jag har skrivit om tidigare.  Har en hel del skrivit i dem, men om jag bara kommer åt att skriva i dem, kan jag ev. försöka kopiera in innehållet någon annanstans, ev. i nya bloggar här på Bloggplatsen.  Tycker ju att det är oerhört respektlöst att inte svara mig, för JAG KAN JU INTE SKRIVA NÅGOT I BLOGGARNA SOM DET ÄR JUST NU!!! Har inte tid!!!

Ja, Bloggplatsen ja... Har ju bett om hjälp där/här också, och fick veta att det skulle behövas någon form av omdirigering som kunde ta lite (!) tid och senast det begav sig skulle det ju fixas i augusti eller senast av september förra året, men jag kollade för någon dag sedan och det var inte löst...

Sedan är det ett annat ställe där man kan skapa en egen bok och de skulle förbättra och under tiden kunde man skriva till kundtjänst. Skrev bl.a i början av november förra året men utan att få svar!!!  Tycker överhuvudtaget inte att man ska behöva tjata så mycket för att få ett hövligt svar!!!

Har nu försökt en tredje gång med att föra över lite pengar från ett konto till ett annat i en annan bank, men får upp meddelandet "Kontrollera mottagarkontot."  och precis som tidigare har jag kopierat kontonumret.  Att det skulle vara något fel på sidan tror jag inte på, då brukar det oftast stå och i allmänhet är det då svårt att logga in på Internetbanken överhuvudtaget!  Har lite att göra och idag är det dessutom Valborgsmässoafton så jag vet inte hur länge banken har öppet idag.

Hoppas på fler röster i min omröstning, annars tar jag bort den inom en månad eller så!


---Har satt in pengarna men på bankkontorot. Tänkte försöka sätta in 500 kronor på samma konto för att testa.  Skrev in själva banknumret, utan clearing, men får då upp ett meddelande om att det är felaktigt i förhållande till den bank som jag har valt...  Varför ska det behöva vara så krångligt???

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards