Alla inlägg den 6 november 2011

Av Ms. W - 6 november 2011 12:51

Håller på och redigerar i en bok som jag har skapat hos ett nätbaserat företag.  Att det ska vara "busenkelt" är ju företagets syfte.  Men nu har tyvärr "minst hälften av texten" och flera bilder försvunnit från boken.  Ett tag såg det ju riktigt bra ut.  Funderar på att ge bort i julklapp men dygnet har inte mer än 24 timmar och jag har ju också annat att göra!!!


--- Fick tidigare besked om att det INTE skulle gå att tömma papperskorgen.  Men det kunde jag genom att dubbelklicka. NU tycks det däremot inte gå, det blir i stället MER i papperskorgen.  Tycker personligen att det är en riktigt BRA funktion. Kan lätt bli rörigt annars./ Nu har jag upptäckt att det GÅR att tömma papperskorgen men då blir det (nästan) "hur mycket som helst" där jag har mina texter istället. SKUMT!!!


--- PRECIS när det ÄNTLIGEN börjar se riktigt fint ut, både med text och bilder ser det plötsligt helkonstigt ut igen. Varför???!!!!  Har inte tiiiid!!


--- Senare (omkring 18.30) KAN det ha blivit rätt. > Men.. jag har skrivit till mer text än i "originalet" + en till bild för att det inte ska se så konstigt ut.  Kommer att läsa igenom allt igen, men tidigast imorgon.  Då jag alltså funderar på att ge bort den i julklapp måste det bli BRA.  Visst... det finns i och för sig några stavfel i böcker jag har gett mina föräldrar men jag får väl ta och skärpa mig mer i fortsättningen...


Men när det gäller text är det ju inte alltid som det är jättemycket text i "riktiga" böcker heller.  Ibland är det bara några rader, resten är tomt/vitt.


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards