Alla inlägg den 9 november 2011

Av Ms. W - 9 november 2011 18:12

...har blivit åtgärdat här idag men det har visat sig att det har blivit kortslutning i digitalboxen.  Jag kan dock titta på ettan, tvåan och fyran men det verkar som att också bl.a Barnkanalen och Sexan är okodade.

Idag har jag haft den här datorn i ett år, men den installerades dagen därpå.

Av Ms. W - 9 november 2011 12:30

...är de ord som pappa (bl.a.) använder om det som jag upplevde strax innan Sickan Carlsson gick bort.  Mamma tycker också att det är jättekonstigt.  Jag såg ett TV-program om Sickan någon dag innan och "kände starkt", det blev som ett minnesprogram i fel ordning!!!


Jag får ju "föraningar" i lite olika skepnader då och då och pappa har ju rätt i att det inte är alla som för det.


Jag begär inte att människor ska förstå detta "fullt ut", däremot respektera att sådant kommer till mig då och då.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Vädret i Stockholm

Väder Stockholm

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Regler för bloggen

1. Gör inte reklam för din egen blogg/tävlingar (om Du inte finns i min "länklista!

 

2. Skriv inga negativa/elaka kommentarer.

 

3. Var inte anonym (använd en fungerande adress/länk).

Skriv gärna något trevligt här

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards